Surprise

Jeg har hatt en kjempefin dag i Trondheim så langt. Nydelig by! Nå skinner solen, og himmelen er nydelig og blå – kunne ikke vært bedre enn det. Photoshooten med Liliann gikk strålende, gleder meg masse til å se resultatene, ikke minst – å vise de til dere! Resten av dagen har jeg brukt til å være sammen med min kjære storebror og kjæresten hans. Vi har vært på kafè, og spist lunsj – og ruslet en liten tur i byen. Alltid kos og være sammen med storebroren sin, og kjæresten som jeg møtte for første gang – kjempekoselig jente!! Da jeg kom opp på rommet, fikk jeg en meget hyggelig overraskelse! Jeg ble såå glad!! For en service!!! :* Her skal jeg bo oftere. Søtinger. Nydelig lunsj på Bare Blåbær på Solsiden tidligere idag. Gratinerte potetbåter med bacon, salsa og aioli, mm. Nå slapper jeg bare av på rommet, før jeg snart skal ut igjen en tur. Jeg har vært på sjokoladebutikken, og kjøpt alt annet en sjokolade. Nemlig masse smågodt :* Ha en alletiders kveld alle :* Topp & shorts fra H&M (Undertøysavdelingen)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg