Surf’s up

Da er påsken booket. Jeg kan ikke tro hva vi skal begi oss ut på! Men jo, jeg og Gard drar til Portugal for å lære oss og SURFE ♥ IIK *rive seg i håret* Dette blir gøy! Og ikke minst, spennende. Aldri så mye som rørt et surfebrett før, men jeg elsker jo å prøve ut nye ting – så dette tror jeg blir knall! Kjekt at jeg og Gard kan ha en så sporty hobby sammen, vi to ♥ Vi skal til Ericeira, som ligger 40 minutter utenfor Lisboa. Jeg har jo vært i Lisboa tidligere, og synes det er helt fantasisk- så jeg kan nesten ikke vente med å dra tilbake.  Vi drar i regi av Lapoint, som har surfecamp i Ericeria, i tillegg til steder som Marokko, Bali, Costa Rica og Sri Lanka. Og om vi (jeg) mestrer dette, har jeg store ønsker om å dra til de andre stedene også. Lyst å bli en skikkelig surfejente, jo! Det er så fantastisk ut. Gøy og gjøre noe annet enn bare de vanlige tingene man alltid gjør i utlandet.  Lapoint sin surfecamp som vi skal bo på heter Camp Lizandro, og vi får vår egen bungalow. Koselig ♥ Her er det kort avstand til stranden, basseng, yogatimer, massasje, utflukter o.l .. 

Man velger jo litt selv hva man vil gjøre der. Vi kommer nok til å dra inn til Lisboa en del også, for middager og shopping på kveldstid. Men det er jo selvfølgelig surfingen som er topp prioritet hos oss. Det er jo utrolig sosialt også, mange folk som bor på campen, som også er nybegynnere som oss. Vi er jo heldigvis veldig sosiale begge to, så vi satser på mange hyggelige sammenkomster med de andre også. Åh, gleder meg til å prøve noe nytt!

*Kribler i magen* .. Kjæresten, sol, Portugal, nye mennesker, god mat og surfing. Dette blir en super påske! Har vi noen surfeenturiaster her da? Hva kan jeg forvente meg? Er det så gøy som det ser ut? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg