Suprise, bestie!

Vet dere hva? Min aller beste Henriette skal gifte seg med sin utkårete Egil i september, og jeg har fått den ærefulle oppgaven å være forlover. Jeg er sååå glad i hjertet mitt ♥

Uten navn-24Imorgen (fredag) skal vi kidnappe henne, og drikke henne ut hele helgen. Woho!

Dette er skrevet torsdagskveld, men dere har ikke fått lest det før nå fredagsmorgen, for jeg kan jo selvfølgelig ikke avsløre noe som helst enda. I morgen tidlig klokken 05.15, skal vi legge oss i sengen hennes, slå på lyset, vekke henne – og gi henne en pakkeliste. Hun skal ikke få vite hvor hun skal, og det får ikke dere heller vite helt enda! Med mindre dere følger med på snapchat og instagram da. Jeg kommer nok til å oppdatere dere igjen fra hvor vi er ila helgen. Programmet er tett og denne helgen er Henriette min høyeste prioritet! Titter innom dere om jeg får litt tid til overs så klart.

GOOOD HELG! Jeg har sommerfugler i magen, for nå skal min elskede venn feires på beste vis! Dette er vel fortjent ♥

Kjærleik

collage Fredagsklem fra meg

4 kommentarer
    1. Hurraa for Henriette! Gratulerer så masse, tror du kommer til å være den perfekte forlover 🙂 Lykke til! Håper dere får en super feiring i helgen. Klem <3

    2. Så utrolig gøy, leste på instagram at dere skal til Riga, reiser dit selv i morgen tog frem til tirsdag! Jeg gleder meg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg