Superb

ÅÅÅÅ dere, idag har jeg hatt en fantastisk dag på jobben!! Min første dag som “live” stylist om jeg kan kalle det det. Og det var SÅ GØY!! Kan ikke få sagt det nok. Storkoset meg! Forrige uke, plukket jeg produkter og satt sammen alle antrekkene. Mens idag, har jeg vært stylist for herremodellen vi skal ha i høstmagasinet. Jeg har sminket han, stylet håret og hjulpet til under photoshooten. Plutselig var dagen over, tiden flyr når man har det gøy! Et lite tullebilde fra studio Både modellen, fotografen og alle de andre flotte menneskene som jobber på Centerteam, er så kjekke. Tok imot meg med åpne armer! Herlig gjeng. Sminkerommet Koser meg gløgg ihjel :* Her er alle antrekkene samt skoene jeg skal ha på meg imorgen. Ferdig steamet og klare til bruk. Can´t wait. Så det ikke gøy ut dere?? Nå skal jeg ha kosekveld på hotellet, aaaall byyy myyy seeeeeelf. Jeg, usunn? Høhø.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg