Super awesome funtime

Det er jaggu ikke mye som slår det og komme seg ut i skog og mark. Men vi gjør det bare så altfor, altfor sjeldent. Våkner ofte opp med savn både hjem, til Geilo og til Bergen, nettopp fordi vi alltid er så nær naturen når vi er der. Her i Oslo bor vi midt i smørøyet, midt i trafikk, blant butikker og restauranter- og vi elsker jo det! Men, vi er begge utrolig glad i naturen også, så det er på høy tid at vi blir flinkere til og komme oss ut. Vi er allerede i gang med planlegging av telttur ila høsten, tenk så kos ♥ Etter en veldig stressende uke, var det midt i blinken å få tankene over til noe annet igår, og det var helt herlig og være ute i naturen. Vi tok t-banen opp til Vettakollen, gikk opp der, og tok en god runde i rundt, i vår egen lille sti i skogen og tilbake til Vettakollen stasjon. Ble en fin tur på rundt 3,5 timer. Gleder meg allerede til neste tur.  Godt for kropp og sjel (og for et stressende hode) ♥ Noen søte små oppmuntringer på veien.



– Anbefales – 

Nå har jeg gjort ferdig regnskapet mitt for August, og skal straks i et møte, men først MÅ jeg dele tidenes gladsang med dere. Jeg bare ELSKER den! Lov meg at dere hører på den! Meghan Trainor – All About That Bass. Lover at dere får en kickstart på uken.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg