Sunshine – finally

Hurra!! Våknet opp til solskinn idag, endelig! Etter at den har gjemt seg i 8 dager, kom den endelig til Bergen også. Perfekt start på dagen, ihvertfall når jeg våknet til verdens fineste kjæreste ved siden av meg også. Luckygirl! Igår stod vi begge på teorieksamen, og feiret med  indrefilét, soppstuing og vin sammen med familien til Gard – en ufattelig koselig kveld! Elsker at jeg bare kan tusle ut i tskjorten og rett ut til denne herlige utsikten her. Sjøen 10 meter unna, omgitt av nydelig natur. Norsk sommer altså, norsk sommer ♥ Gard har jo stupt uti her flere ganger, også i overskyet og kaldt vær – jeg har ikke hoppet uti enda faktisk, ser gyselig kaldt ut. Men kanskje jeg får hive meg utfor idag da? … Det er så vakkert her, også så stille. Kan ligge i sengen og ikke høre en eneste lyd. Minner meg om hjemme på Midsund.. Idag skal vi inn til byen for litt ærender, også har Gard lovet meg sushi på Sumo – så det skal bli deilig! Håper dere har en fin inngang til helgen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg