Sunny sunday!

Søndagen er her, jippi! Glad i søndager denne frøkna her. I natt har jeg hatt besøk av besteste Henriette, hun gikk nettopp – og vi har bare kost oss med handballkamp, en liten tur ut igår og nydelig frokost! Drar til Ålesund imorgen tidlig, så idag må jeg pakke til Ålesund, Stockholm og MALDIVENE! (IIIH, det er kun 8 dager igjen til paradis!!) Og dere vet jo meg og pakkingen min, pakker jo overlast bare jeg skal til Ålesund i én uke, så hvordan skal det gå denne gangen?! I tillegg har jeg vært og fått meg noen pappesker, må jo begynne å pakke ned her i leiligheten også – for når vi kommer hjem fra Maldivene, flytter jeg jo inn sammen med Malene! Så litt greit og ihvertfall begynne. . Så typisk at solen stråler ute da, har jo mest lyst å komme meg ut. Men i tillegg til pakking, har jeg en del jobb som må gjøres også, så jeg får vel bare holde meg i tøylene .. Har allerede hoppet inn i bikinien, så det ser ut som jeg har planer om å stikke hodet ut på terrassen innimellom slagene  ♥ Le Specs solbriller // Runwaydreamz shorts // Bikini Cubus Hva gjør dere denne herlige søndagen?!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg