Sunny morning

God morgen lovelies! Jeg har allerede vært oppe en god stund. Måtte få unna noe arbeid før arbeidet, hih. Er på vei ut døren til AMFI Moa, hvor jeg skal plukke til høstmagasinet deres. Ute skinner solen, og temperaturen er så deilig! Jeg har allerede vært ute og tatt antrekksbilder til dere idag. Deilig å føle seg inspirert. Inspirert av solen, ah! Idag har jeg prøvd ut noe som ikke ligner meg, nemlig print på print. I like it! Bildene er redigert med pixlr.com – elsker det programmet! Det gjør bildene så mye mer edgy . . Nå må jeg løpe, men viser dere mer av antrekket senere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg