Sunny day

Tusen takk for støttende og søte kommentarer på mitt forrige innlegg. Det har nok ikke helt gått opp for meg enda at jeg har min siste dag, om bare 3 dager. IIK. Ekkelt og tenke på, men SÅ mye å glede seg til! Mye som skjer fremover nå, og jeg elsker å ha ting å se frem til. Gran Canaria, London, ny jobb, sommer, festivaler, ferie.. Herlig. Livet er fantastisk dere! Og spesielt når solen skinner ute. VÅR! I love. Jakke Zara // Genser Gina // Shorts BIK BOK // Smykke H&M // Sko Bianco // Vekse Modekungen. Var og kjøpte meg litt ting til turen også, så nå er jeg klar for sol og varme! Sol hatt & strandveske fra H&M // Briller Lindex. Idag ble forresten blogit.no lansert. Det er en nettavis hvor utvalgte bloggere skriver om alt fra ting som engasjerer, mote, skjønnhet.. Ja, alt. Og jeg er så heldig at jeg får være en del av det! Jeg har skrevet mitt første innlegg, og det kan dere lese her. Ett innlegg om det å sette pris på. Happy reading! Nå skal jeg og elskling ut å kjøre tur, får helt makk av å sitte inne når det er så herlig ute!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg