Sunny day

Nå har vi akkurat kommet tilbake til rommet, etter en aldri så liten shoppingrunde. Fant meg en veske, en blazer og et skjørt fra Zara. Alt i knallfarger, ah love. Idag har vi hatt strålende vær, så fantastisk herlig – siden det igrunn var meldt regn nesten hver dag (bank i bordet…) Så vi er kjempe heldige med været! Imorgen skal vi tidlig opp og på badeland! Gleder meg til å være barnslig og leken en hel dag! Wihi. Her kommer litt bildedryss fra herlige sydenland.. Tidlig morgen ved bassengkanten. Vi er selvfølgelig alltid tidlig oppe, for å få mest ut av dagen. Jumpsuit fra H&M. Bikini fra Victoria Secret. My love. I heart you. Litt ablegøyer i bassenget. Sander er en spretten liten kar. Her ligger jeg, aner fred og ingen fare.. Takk for den gutter, imorgen blir det payback. Skjørt og smykke H&M / Sko Jeffrey Campbell / Topp BIK BOK. Håret mitt er herfra om noen lurte. Nå finner jeg sengen. Vi blogges imorgen! God natt sweethearts.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg