Sunny Beach

Heiiii fra supervarmen! Akkurat idag føles det som om vi er i Mexico, så varmt er det. Men vi klager ikke! Hun ene som jobber her sa nettopp til oss at det er 37 grader i skyggen, og det ser jeg ikke bort ifra. Herlig med skikkelig sydenfølelse, og at man slipper å gå og småfryse. Hadde det litt kaldt på rommet når vi våknet idag tidlig, så da tok jeg turen ut på terrassen for å varme meg litt. Knis.. Herlig! Igår kveld spiste vi middag på hotellet, vi bestillte med halvpensjon – så frokost og middag er inkl. Og jeg skal faktisk skryte å si at det er beste buffeten jeg har spist. Hurra! Så ble vi sittende i baren ved bassenget til i 12 – tiden. Der var det karaoke, så folk sang for full hals. Så nå tror jeg nesten at jeg har lovet mamma og Andreas at jeg skal synge der imorgen. . Tviler på jeg tør det. Men det er jo happy hour i baren med 2 for 1, så man vet aldri. Haha. Kom nettopp opp fra stranden, hvor vi har vært siden i noen timer. Og nå har vi rigget oss til midt mellom bassenget og baren, så nå blir det en drink og plasking i bassenget resten av ettermiddagen. Kan ikke klage på denne frokosten . . Det er så fantastisk mye godt her. Mat mat mat! Vannet har ikke blitt så veldig varmt enda, helt greit – men det tok litt tid før jeg klarte å dyppe meg helt nedi . . Mamy! Andreas rømmer så fort han ser kamera . . Crowded Sunny Beach! Vi har hatt en herlig dag på stranden så langt, bortsett fra masete selgere, flue i nesen, og andre småkryp . . Hihi. Jeg prøvde forresten ut poteten dere anbefalte! Veldig god. Men! . . Fikk så ufattelige magesmerter etterpå, skjønner ikke hva det kunne vært.. Men god, det var den altså! Andre ting vi må prøve til lunsj her nede? Nå skal vi bare kose oss ved bassenget noen timer. Jeg elsker ferie, virkelig det beste! Savner gutten min da, han skulle også vært her sammen med oss. . Nyt dagen!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg