Sunnies by Lene Orvik

Uten navn-40Så stolt!! Elsker alle tre parene, elsker etuiet, fargene, pussekluten, logoen på pussekluten, eskene de blir sendt ut i, ja – alt!

Uten navn-41Uten navn-42ENDELIG er ventetiden over, og dere kan nå få bestille brillene fra kolleksjonen min ♥ Som jeg skrev igår så er det Nude som er kommet inn på lageret, men dere kan også forhåndsbestille de to andre parene Retro og Round. Forventet levering på de er 15 august. Vi har begrenset antall med briller, så det kan være lurt å sikre seg de ved å forhåndsbestille.

Siden jeg setter så umåtelig stor pris på dere, vil jeg gjerne gi alle dere en rabattkode med -30 % på hvert solbrille par ut august! Er ikke det hyggelig? Slipper dere å betale full pris for de. JIPPI! Prisene for dere vil da være : Nude 749,- Retro 599,- og Round 699,-

Rabattkode er “leneorvik” og avslaget får dere når dere betaler i kassen ♥ Kjøp brillene her!

halo
Uten navn-36Uten navn-37Hvilket brillepar er din favoritt forresten? Gøy å høre. Jeg er jo forelsket i alle tre selvfølgelig, det må være lov ♥

Shop i vei lovelies! Hope you like it.

50 kommentarer
    1. Retro er min favoritt, og nå er de endelig bestilt! Gleder meg til å få de, og å kunne kose meg i sola med de på nesa 🙂 <3

    2. så utrolig fine alle sammen 😀 vanskelig å velge, men bestilte meg de som heter nude ! gleder meg til å få de 😀 du er så talentfull og et fantastisk forbilde 🙂

    3. GRATULERER! 🙂 Til mer eg ser på de til mer elsker eg de alle tre. Favoritten er fortsatt Retro, meen altså – Round er ikke så verst heller <3

    4. Hei, Lene! Gratulerer med brillene! Har du tatt silikon? Skulle ønske du kunne dele erfaring , men forstår hvis ikke du vil si det

    5. Kjempe fine alle sammen! Du har all grunn til å være stolt :-DJeg bestilte Retro,håper de ser like bra ut på meg,som de gjør på deg,vakre Lene! <3

    6. Ser ut som du har silikon, isåfall kan du ikke fortelle om det? Har det selv og gøy å lese om andres erfaringer! Ser mange har spurt om det før også:)

    7. For en inspirasjon du er! Har fulgt deg i en årrekke nå og du blir bedre og bedre <3 Syns brillene med tykkest ramme er finest, kommer til å bestille disse veldig snart. Unner deg all suksess og lykke videre i framtiden! Følger deg daglig! Klemmer

    8. Du må slutte å designe så mye fint. Lommeboka mi tåler ikke dette. Haha. Måtte bare klikke hjem retro med en gang. Håper de passer da jeg har et smalt ansikt. Stå på videre Lene. Du både stråler og gjør en god jobb! Thumbs up 🙂

    9. Hei!Hvorfor har du et arr på magen?Håper at det er lov å spørre om slike tingJeg har selv flere arr, etter oparasjoner

    10. Synes solbrillene er så fine! Har nettopp bestilt meg “nude”. Gleder meg til å få dem i posten 😀 Gratulerer med å ha designet tre kjempefine par 🙂

    11. Hei!Dette er min første kommentar her inne (tror jeg) og har lest bloggen din litt av og på siden du jobbet som butikksjef på Bik Bok i Ålesund(?)Syns du er en dyktig stå-på-jente, og syns disse brillene var kjempefine så jeg bestilte nude 🙂 Er nok ingen “typisk bloggleser”, om det finnes, og kommenterer ALDRI, men syns du fortjente det nå. Ser deg noen ganger i nabolaget vårt på Tjuvholmen eller AB 😉 Ha en superfin sommer!

    12. Hei Lene 🙂 har du operert i magen? Du har et arr fra navelen som jeg mener har aldri sett før?? Håper alt er bra med deg.

    13. Hei!Super fine briller! Eneste er jo om man kler de siden man ikke får prøvde de på først 😉 hvordan er det med bytting? Kan man returnere brillene OM man ikke skulle kle dem? Brillene er jo kjempe fine, så tenkte bare på i forhold til ansiktsform osv om de passer ;D

    14. Hei! Så fine briller!! Spørs om ikke jeg må kjøpe meg et par 🙂 Lurte på om du har brystimplantat? Har veldig lyst på det selv, og synes isåfall at resultatet ditt er veldig naturlig og pent, og skulle ønske du ville dele erfaringer 🙂

    15. åååååååååååååååååå, ekje ditte om solbrille, e e så lei av disse puppe kommentarane … fader asså! KOFFOR e det så forbanna viktig? Himmel å hav altså! , I lost it! Tror du må låne klær med me snart Lene.. så du kan promotere telt isteden…. da kanskje du får fred …

    16. Hei 😀 Kan jeg spørre hva du har brukt i fjeset og på kroppen for å få så fin glød? Du stråååler!

    17. Hehe så braa 🙂 Hmm her tror jeg bare at jeg har babylips sin beige 🙂 Den er litt stor ja, men ikke for stor for meg 😀 Jeg bruker normalt 60 / 65 rundt 😀 Kanskje det er noe feil med din visst den er så vid?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg