Sunn og sprek uke

♥ God morgen solstråler!  Ny uke, og her i heimen er vi klare for en sunn og sprek en. Nå har vi dyttet innpå så mye usunt ila vinterferien, at kroppen skriker etter sunn mat. Deilig å starte den sunne og spreke uken med trening, etter en vinterferie med treningsfri.  I tillegg til trening skal jeg i møter og til en etterlengtet time hos negledamen min. Vi får nemlig peis idag, så jeg har planer om å være ute hele dagen. Synes det er så spennende å bli overrasket med resultatet, istedet for å se det underveis. Så mannfolkene skal få arbeide i fred uten at jeg spretter rundt her. Også blir det ordentlig kosekveld foran peisen senere ikveld. Gleder meg til å vise dere bilder.

Digg å gå på trening i knallspreke farger!  Nyt mandagen, mange av dere har vel vinterferie .. Kose dere massevis!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg