Sunn lunsj på 1-2-3

GOD MANDAG fininger ♥

Skal ikke legge skjul på at jeg savner Bergen, og ikke minst verdens beste hjerteknuser Poco. Våknet flere ganger i natt og lette etter han, så vant til å ha han rundt meg, hehe.. Spørs om vi må skaffe oss en hund snart, det er jo så utrolig mye kos! Selv om jeg savner tilbake til Bergen, er det alltid deilig og komme hjem. Forberedelsene til 17 mai har allerede startet her hjemme, så nå er det bare å glede seg! Nå står hjemmekontor på planen resten av dagen, men først måtte vi bare få i oss noe mat. Jeg har hatt cravings på salat med pølse så lenge nå, så bestemte meg for å lage det idag. Faktisk en av de bedre salatene jeg har laget, dere må prøve den! Nydelig god, saftig og mange forskjellige smaker. 


På handlelisten : √ Kalkun og kyllingpølser fra Prior

√ Salat  √ Paprika √ Sukkererter √ Purreløk √ Cherrytomater √ Brokkoli √ Salt, pepper og olje √ Fetaost, og evt vanlig ost Tips : Stek pølsene sammen med tomatene, tomatene blir helt utrolig saftige når de stekes på pannen, mm. Hell i litt olje, og krydre med salt og pepper på slutten. Og så er det bare å NYTE!

– Håper det smaker – ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg