Sunlight

Mange av dere lurer på hvilket solpudder jeg bruker til daglig, og jeg har funnet min favoritt som gir en naturlig og fin glød.. Det finnes så mange solpudder som heller mot orange, og det har jeg brent meg på før .. Viktig å tenke på at det skal se naturlig ut i dagslys også .. Og at det ikke skal være for mørkt. Jeg bruker en fra glominerals. I fargen sunlight. Og har brukt den en stund nå, synes den er helt super. Både til hverdags og til fest. Jeg har først på flytende foundation i en veldig lys og naturlig farge, samme bruker jeg i presset foundationform, og til slutt bruker jeg pittelitt solpudder på kinnbena og litt i pannen. Good to go! Som sagt, så er det viktig at det ikke blir for mye. Ett tips er og ikke bruke solpudder i hele ansiktet, mye finere og fremheve trekkene ved å bare ha litt i kinnbena og i pannen. Pudderet er fra coverbrands, og du finner det her. Glominerals har forresten – 20 % nå på hele sortimentet! Salget finner du her. Idag er sofaen min beste venn. Rolf Ivar er på jobb, og jeg har søndagsdate med dyna mi, mr mac og gossip girl! Har nettopp begynt på den 5 sesongen. So-exiting. Håper dere har hatt en fin start på søndagen. (AD)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg