Sundaymorning

GOOOD morgen fra meg og Poco ♥ Fin søndagsmorgen, og nå skal vi ut å lufte voffsen og kjøpe frokost. Så koselig med en liten tass i hus! ♥ Poco er en blanding mellom Toy og dvergpuddel, såå skjønn! Igår kjørte vi tidlig tilbake til Oslo i nydelig vær, også dro vi på Bølgen og Moi på Champagnelunsj rundt kl 13.. Og det utviklet seg til vinsmaking og vorspill med kake og pølser, og en liten tur på byen. Så det skal bli deilig og slappe av idag. Hadde på meg min elskbare hvite kjole fra Cubus. Den kan vikelig brukes til alt. Kjole fra Cubus / Sko og Veske fra Zara / Briller Gina Tricot Håper dere har hatt en fin helg?! IIIK, jeg har nedtelling!! Om 14 dager sitter jeg på flyet til NYC!!!!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg