Sundayfeeling

Hei søte lesere! Idag tillot jeg meg selv til å sove lengre enn vanlig, og det var såå deilig. Vanligvis liker jeg best å være inne og kose meg på søndager, men idag skal jeg og Malene ut på julegaveshopping på Karl Johan! Så er det duket for viltgryte og kino senere ikveld, kosesøndag! Elsker denne jakken fra Styleway! Dere finner den her / Lue fra BIK BOK / Skjørt & Topp fra Zara / Sko fra Jeffrey Campbell Satser på litt julestemning når vi ankommer Karl Johan, der er jo så julete og fint. Tenk at jeg enda ikke har fått julestemningen . . Og det er bare få dager til julaften, IIIK. Hva gjør dere denne søndagen da?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg