Sundaybreakfast on a monday


Mmm, bananpannekaker ♥ Hei mandag, og hei til den nye uken! Følte meg litt bedre på morgenkvisten idag, så satte meg selv i gang på kjøkkenet. Nå har jeg derimot havnet i sofaen igjen, haha. Heldigvis har jeg macen, så jeg får jo uansett gjort det jeg skal mtp jobb. På tide å bli bedre snart kanskje? 

Så gøy at dere likte innlegget mitt igår forresten, sånt blir jeg glad av. Så kjekt med tilbakemeldinger fra dere også, gir meg liksom litt ny giv til bloggingen. Føler jeg klarer å gi mer så fort vi kommuniserer litt ekstra med hverandre.

Idag følte jeg for å lage meg selv en bli-bedre-frokost. Så smelte til med søndagsfrokost på en mandag. Hvorfor ikke, tenkte jeg. Godt var det ihvertfall. Unn dere en sånn frokost en dag denne uken, om dere har tid og lyst. Lett å stå opp litt tidligere når man har noe sånt å glede seg til. Selv setter jeg utrolig stor pris på morgenstund for meg selv, hvor jeg kan nyte frokosten .. Å gå gjennom sosiale media på telefonen ( … noen som kjenner seg igjen? Jeg er nok ikke den eneste.. Hehe )   ♥ For å lage bananpannekake til én person, trenger du :
1 banan – 20 gram havregryn – 1 egg, – 0,25 dl melk  ♥ Mos bananen, bland i egg, havregryn og melk. Rør sammen. Ha olje i en stekepanne og stek pannekakene på medium varme. (Røren gir to små bananpannekaker) 
Gjort på 1-2-3

Fantasien har ingen grenser for hvilket tilbehør man kan bruke. Bær / frukt er nydelig til. Her har jeg laget med bringebær, bjørnebær og en dæsj med mager vaniljekesam. Vann med lime og bringebær, kiwi, druer og appelsinjuice gjorde mandagsmorgenen min ganske så fin ♥


♥ Nyt dagen i solen hjerter. Utrolig for et vær vi har i April. Love it!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg