Sunday, sunday people

God søndag alle vakre ♥ Idag har vi virkelig bare tatt det helt med ro. Jeg våknet opp, uthvilt og blid – så på klokken og fikk helt angst! Sov helt til 13.15!! Ikke likt meg i det hele tatt, jeg HATER å sove vekk fridager. Som oftest er jeg ganske tidlig oppe dagen derpå. Men av og til trenger vel kroppen bare å få slappet ekstra av. Men likevel . . Som jeg sier (Rolf Ivar mobber meg alltid for det) “Kan ikke kaste vekk livet ved å sove. .” Haha.. Er det noe jeg elsker ved søndager, så er det å lage deilige frokoster, fylle opp magen – og reparere etter gårsdagen med deilige smaker. Og idag var intet unntak. Mmmh, så mye godt! Idag har jeg store planer om å tusle rundt i nattkjolen, usminket til jeg finner sengen igjen. I love these days! Nå er vi stappmette og har intatt sofaen for resten av dagen. Ikveld har vi planlagt indrefilét, baktpotet, og nydelig tilbehør, med jordbær og vaniljesaus til dessert. Gleder meg allerede! Mat, mat, mat – alt som står i hodet på meg dagen derpå, hihi. Og så – har vi to filmer på menyen. Kosedag! Hva gjør dere idag? Flere enn oss som har sovet vekk halve dagen? ♥ Åh, nå er det jo forresten bare 4 dager til ferietur! Jippi, klarer nesten ikke vente.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg