Sunday – stay in bed

GOD SØNDAG! I skrivende stund ligger jeg i sengen, og her har jeg planer om å bli. Ihvertfall litt til. Egentlig kunne jeg tenkt meg å brukt hele søndagen til å bare ligge her, lese bok, se serier og filmer – meeeen må vel komme meg opp etterhvert. Uansett deilig at man kan unne seg en sånn “hviledag” innimellom. Idag har vi laget oss frokost på sengen : Ingenting er bedre enn dette på en søndagsmorgen, mmmm! Og ellers har jeg alt jeg trenger. Så lenge jeg har Mr.Grey så er dagen reddet. Skulle ønske boken aldri tok slutt, ah . . Gleder meg til å begynne på bok nr 3. Så spent på om den er like bra som de to andre. Noen som har kommet så langt? Idag er det joggedress, tøfle- og no makeup dagen, skal bli så deilig! Hva liker dere best og gjøre på søndager? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg