Sunday snapshots

Hei dere! Har dere en herlig søndag der hjemme? Glemmer nesten helt av at det er helg, man glemmer liksom litt tid når man er på ferie, dagene bare flyter avgårde. Deilig. Idag startet jeg dagen med å svømme, målet var jo 1000m, og jeg slo til med 1200m! Så stolt. Ikke mye ift til hva svømmerene svømmer ila en dag, men for å være en ikke svømmeperson synes jeg at jeg greide meg bra. Gard er så flink og lære fra seg også, så koselig at han hjelper meg, og ikke minst pusher! Ellers har jeg bare lest i Crossfireboken min, kommet halveis i bok to nå, de er så spennende! Dere må lese de, ihvertfall om dere likte Fifty Shades. Her kommer dagen i bilder // Klar for lunsj etter svømmingen, ble belønnet med burger, deilig! 1. Meg i briller fra Le Specs, måtte benytte meg av de når himmelen var så fin som den var i dag tidlig. Digger palmene og at himmelen ser rosa ut. 2. Deilig utsikt og våkne til. 3. Akkurat ferdig med svømmingen! Det gule i midten er hotellet vårt. Lemar Garden, veldig koselig lite hotell. Jeg og Gard var heldige og få balkong vendt mot havet, digg med litt utsikt! Nå skal jeg legge meg i badekaret med ett glass vin, og fortsette på boken min . . Koser meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg