Saturday shopping

Uten navn-25

Uten navn-23
Hatt // Ring // Beige clutch // Beige sko med snøring // Coral sko // Hodetelefoner // Beige lommebok // Klokke // Svarte strappy sandaler // Belte med gull // Coral clutch // Bh // Sandaler // Ryggsekk // Armbånd // Toms // New Balance sneakers // Ring (adlinks)

I år har jeg troen på deilige detailjer i svart, gull, beige og coral (orangerødt?) Så utrolige deilige, og freshe farger! Og ikke minst, farger man ser skikkelig brun ut i, spesielt den coralfargen… Merker det allerede etter at jeg hadde på meg den drakten her om dagen, synes det er helt nydelig med både gull og svart til, og selvfølgelig også beige om man ønsker. Love love love it. Dette blir en finfin vårkombinasjon i garderoben. Se flere digge vårnyheter her ♥

5 kommentarer
    1. Hvis dette er annonselenker, skal de vel merkes? Mener det bare som konstruktiv kritikk, er fast leser og liker veldig godt at du har postet mer personlig i det siste 🙂

    2. Så mange fine accessoirers <3Jeg lurer på om du kan si meg hvilket program du bruker når du lager slike collager?Har så lyst å lage meg en slike ønskeliste til bursdagen – tihi!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg