Sunday morning


Bananpannekaker ♥


Dette må være en av de fineste søndagene på en stund. Fyr i peisen, og lang (sen) frokost med kjæresten. Idag lagde jeg bananpannekaker med bær, og det er faktisk noe av det bedre jeg har smakt på en stund. Mye bedre enn vanlige pannekaker til og med, and I am not lying. Disse må dere prøve. ♥ Bananpannekaker : 2 moste bananer
30 gram havregryn
0,5 dl melk 
2 egg
Denne peisen, ah ♥  (ja, jeg vet det er en vedovn- men jeg kaller det en peis) Jeg er forelsket. Vi har fyrt i den i ett sett siden fredag! Mange som lurer på hvilken type det er- det er en Jøtul F373, som kan dreies rundt. Så praktisk at man kan snu den både mot kjøkkenet når man lager mat, til spisebordet når man spiser, eller til sofaen når man rett og slett bare skal kose seg. Også er den så fin da ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg