Sunday love

God søndag til alle fine ♥ Håper alle har hatt en knall start på søndagen så langt. Selv våknet jeg av at solen skinte meg rett i øynene, og da var det bare å sprette opp. Knallblå himmel, men iskaldt! Brr.. Startet dagen med å lage verdens beste Oreokake. På 17 mai hadde Anne Sissel laget kaken, og det er absolutt det beste jeg har smakt noensinne! Så nå har jeg fått lurt til meg oppskriften selv, den står på kjøling i skrivende stund. Perfekt dessert til en fin søndag, oppskriften deler jeg med dere senere idag. Nå har vi tatt turen opp til svigers.. Rolf Ivar og svigerfar monterer opp fotballmål og trampoline til Sander, mens svigermor gjør husarbeid, og jeg jobber. Senere blir det grillmat, jaquzzi og oreokake, glede seg!! Her er dagens // Gulltopp H&M // Belte Sorbet // Skjørt Zara // Briller H&M // Sko Jessica Simpson Igår hadde vi en nok så rolig lørdag. Vi var faktisk på bowling sammen med Tone og Daniel, koselig å gjøre noe litt annet. Så var det duket for nok e raclettemiddag og litt rødvin. Snadder, snadder – og en av favorittmåltidene mine nå for tiden. Regner med det blir mye av dette fremover.. Litt rødt i glasset til en bedre middag, er så nydelig! Nå skal jeg gjøre ferdig litt arbeid, så håper jeg den kalde vinden gir seg snart. Bikinien har jeg allerede klar, så det hadde vært fint med noen solstråler på kroppen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg