Sunday love

God kveld fine leserene ♥ I skrivende stund sitter jeg med beina godt plantet i sjeselongen, og har flott utsikt bort i sofaen og på min kjære. Han skulle egentlig vært på flyplassen nå, men bestemte seg for å være en ekstra dag. Koselig! Tone og Daniel dro for noen timer siden, men det har vært så kos og hatt de her. Idag har vi bare kost oss. Gikk en tur på Jacob Aall på Aker Brygge for å spise lunsj sammen med Egil og Henriette. . Jeg spiste nydelige kamskjell. Anbefales! *Vann i munnen* Deretter gikk turen bortover mot Lucky lips for å fylle opp godteposen, og til slutt havnet hele gjengen hjem til meg. Der var det duket for pizza, godterier og film. Over halvparten sovnet under filmen, men som forloveren til bruden sa i talen sin i går. “Det er hos virkelig gode venner man kan sovne på sofaen..” Hihi.. Så det tar jeg som ett kompliment. Fulgte nettopp Egil og Henriette til bussen etter en meget hyggelig kveldstur rundt Tjuvholmen sammen med dem. Rett nedenfor bygget jeg bor i, fant jeg og Henriette det morsomste speilet, og ble stående en god stund å le av oss selv. Hehe, hello! Imorgen skal jeg og Malene møte megleren for å underskrive kontrakten på leiligheten, i tillegg til at vi skal ta litt diverse mål – ah vi gleder oss! Håper dere har hatt en nydelig helg ♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg