Sunday housewife

Hei leserene mine ♥ Nå er det tomt og trist her, besøket har dratt. Fulgte dem til Nationaltheateret, og som plaster på såret – gikk jeg innom Lucky Lips og fylte opp en pose med litt smågodt. Alltid rart når man plutselig blir alene igjen. Men jeg har fullt program, så det er jo litt greit. Her hjemme blir det vaskedag, og deretter har jeg en del arbeid jeg må få unna. Når jeg endelig har gjort ferdig dette – blir det sofaen! Ikke ofte jeg benytter meg av den når jeg er i Oslo. Kan ikke huske sist jeg satt i den over flere timer. Men idag skal den brukes. Så senere er det duket for filmer, stekt torsk med hjemmelaget potetmos og godteri til dessert. Jaggu skal jeg slå på stortromma og dra dyna ut på stua også, hihi . . Kosedag. Ihverfall litt . . Er det noe jeg elsker – så er det å forsvinne inn i en verden av romantiske komedier. Ah, den kjærleiken ♥ Igår tok vi det helt rolig, med sen middag på Nighthawk diner på Grünerløkka sammen med Malene og kusinen hennes Carina. Malene har snakket om Nighthawk Diner i en evighet, og endelig fikk jeg se hvor utrolig koselig det var det. Skikkelig Amerikansk diner, innredet som inni ett tog, med jukebox og det hele. Servitører i skikkelig 50-60 talls uniformer, og best av alt – nyyydelig milkshake. Anbefaler dere å gå dit en gang. Dro frem en gammel BIK BOK kjole fra skapet, hadde nesten glemt av hvor fin den var ♥ Beltet er fra Mango // Sko – herfra (affilateslenke) Svarene på spørsmålsunden kommer senere idag, så nå er det siste sjangse til å spørre om det dere måtte lure på. Det kan du gjøre ved å klikke deg inn her. Nyt søndagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg