Sunday funday

GOD søndagsmorgen til alle fine ♥ I skrivende stund sitter jeg i sengen og jobber med butikken. Straks skal jeg rulle meg ut av sengen og begynne å pakke bestillingene deres, wohooo! Mye og gjøre på en søndag, og det liker vi godt! Igår feiret vi bursdagen til fineste Henriette, og det var superkos! Alltid superkos og være hos henne og Egil på besøk ♥ Malene har på seg topp fra Styleway her, og jeg har kjole fra Styleway her.  Nå har jeg forresten lagt ut de nye jakkene som kom inn i beige og grå ♥ Synes de er så fine! Har bestillt den inn igjen i lysgrå også. Jakkene finner dere her. Nå skal jeg være flink å jobbe enda litt til. Så skal jeg spenne på meg treningskoene å dra meg ut i frisk luft. I need it! Håper dere har og få en nydelig fin søndag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg