Sunday funday

Hallo til alle dere, fra sofakroken ♥ Browniesen med peanøtter står rykende fersk og venter på kjøkkenøyen, vi har sett fotballkamp og nå skal vi se 3 timer med hobbiten og KOSE oss. Som vi har gjort hele dagen hittil. Startet med en deilig tur på Sognsvann i solen, og senere skal vi spise fiskesuppe med masse digge ingredienser. Got to love these sundays, right?
Nydelig? Åh ♥ Avsluttet turen med nystekte vafler og kakao.  Igår surret vi bare litt rundt i sentrum på dagtid, og så hadde jeg tidenes kveld sammen med jentene! Det var SÅ gøy. Fra ende til annen. 
Bestisene mine, jeg er så heldig!! Og mens jentene koste seg på bursdagsfest, var guttene hjemme hos oss og koste seg med gutteting. Fikk endelig brukt min nye, freshe cardigan igår- til tross for at det var bitkaldt ute, men den er så fin! Gårsdagens antrekk /


Denne er fra Annette Haga sin fantastiske nettbutikk – Nevernaked – her / Veske H&M / Sko ACNE / Skjerf ACNE / Cardigan By Malene B. Nå skal jeg krype inn i armkroken til verdens beste kjæreste. Så snakkes vi imorgen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg