Sunday food

God søndag  ♥ Vi har så vidt våknet, og nå skal vi snart lage nydelig sweet & chili bacon og parmesan eggerøre! Deilig med fri, hvor man kan sove litt lengre – helgen har vært fylt med nydelige ting. Både familie og venner. Jeg håper deres helg har vært magisk. På torsdag laget jeg en av mine favoritt retter, og den vil jeg gjerne dele med dere. Perfekt som søndagsmiddag idag!

15034129_10158240285270355_570700745_o

Ravioli med sopp,trøffelolje, parmesan og fløtesaus

Ravioli med kjøttfyll
Champignon
Salt & pepper
Parmesan
Fløte

Retten er utrolig enkel, og helt fantastisk god ♥

Kok raviolien i 3 minutter, stek sopp i godt med smør og krydre godt. Bland i raviolien, og hell over fløte. Bland i trøffelolje, og rasp i masse deilig parmesan. Serveres med godt brød og litt rødt i glasset om man ønsker det. Om du ikke har trøffelolje i hus, dropper du selvsagt bare det. Forresten også superdeilig med kjøtt i også!

15052154_10158240285305355_2000869559_o15051985_10158240285275355_2109739384_o

NYT!

Sees vi forresten senere? På utsalget vårt? Håper det ♥

14 kommentarer
    1. Hei Lene, jeg har lenge vurdert å ta microblading. Og lurte derfor om du kunne hjelpe meg med å svare på noen spørsmål. Når kunne du bruke sminke igjen? Hvordan var heelingprosessen og så det dumt ut da det begynte å flasse? Og var Eger skin clinic bra?

      1. Hei, Eger S er superflinke! Sminke har jeg brukt hele veien, ikke på brynene da.. 🙂 Det flasser men det går helt greit, er mn flink med salve i etterkant slipper man så mye 🙂 Jeg er veldig fornøyd <3 Klem

      1. Du, der er jeg litt fast selv skal jeg si det 🙁 Har bare taklampe enn så lenge.. Hmm, men når jeg finner noe lurt, skal jeg få laget innlegg <3 Se på Room21 eller Ellos, der er mye fint!

      1. En boks fløte, og en “dæsj” hvit trøffelolje 🙂 Smak deg litt frem med trøffeloljen, slik det ikke blir for mye 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg