Sunday feeling

God morgen fine mennesker Idag sitter jeg her med en ordentlig søndagsfølelse. Sov lenge, lå bare og slumret i sengen leeenge etter at jeg våknet. Nå tusler jeg bare rundt i leiligheten, og har nettopp inntatt en nydelig frokost. Blueberry muffin og blueberry tea! Mums, mums ♥ Virkelig bare koser meg hjemme. Deilig å få landet litt kjenner jeg. Vært mye reising frem og tilbake . . Bror Andreas kom nettopp inn dørene her, han skal være hos oss i en uke nå. Ålesund Båtfestival starter jo på onsdag, og han skal jobbe døgnet rundt (nesten) sammen med Rolf Ivar. Flinkeguttene. De har allerede begynt med forberedelsene, og kommer til å jobbe i ett til festivalen er over. Jeg skal jo også jobbe selv, men ikke på langt nær så mye som guttene skal. I mellomtiden får jeg være flink husmor, gi de mat og rene klær. Hihi . . Idag har jeg ingen planer, annet enn å ta igjen litt tapt jobbing etter dagene i nord-Norge. Sofaen blir nok min aller beste venn idag! Got to love it, right?! Ønsker dere en perfekt søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg