Sunday

Da var julen hjemme hos familie og venner over for denne gang, og jeg har hatt en helt fantastisk uke her hjemme. Kommer til å savne alle veldig nå når jeg drar . . Veldig vemodig. Nå er koffertene pakket, og jeg drar til Ålesund idag, og blir der til tirsdag. Pappa og lillesøster skal kjøre meg på fergen, og Rolf Ivar henter meg på andre siden. Skal bli koselig og se han og vennene mine i Ålesund igjen også kjenner jeg. Men alltid trist å forlate barndomshjemmet. Ha en fin dag! Skrives senere.    

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg