Sunday

God søndag fine lesere! Hadde en super kveld med gode venner igår, mat, drikkeleker og gøygøy! Men idag er frøkna sliten, og har fått i seg verdens beste dagenderpå frokost ♥ Mmmm, god og mett – og klar for å bruke søndagen til avslapping. Dvs sengen, film og snoperier. Imorgen drar jeg hjem til Midsund en tur, gledings! Det er ingenting som er så godt som å trykke i seg massevis av god- og usunn mat på søndager. Kanskje jeg får tid til å lese litt i boken min idag? 3 boken av Fifty Shades har ligget i skuffen min i alt for lang tid nå.. Gleder meg til å lese den, iih!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg