Sun & Soho Square

GOOOD MORGEN fra varmeste Egypt. I skrivende stund sitter jeg på den ene uterestauranten i baaare bikinien og skriver til dere. Har ikke hatt ordentlig nett siden igår, så fikk endelig fikset det nå! Igår solet vi oss bare ved bassenget, klødde oss ihjel pga myggstikkene. Altså jeg har 21 stk nå, bare på leggene .. Haha! De blir jo bare større og større. Men i natt sprayet vi hele rommet, oss selv, OG sengene med myggspray, så null ila natten heldigvis. Koooser meg ved bassengkanten 🙂 Bikinien er fra H&M om noen skulle lure. På kvelden igår dro vi til Soho Square, det ligger bare 5 minutter å gå fra hotellet, åååh for et fint sted! Minnet meg faktisk litt om Dubai, så jeg kaller det miniDubai.. En lang gate med masse fine lys, utesteder, restauranter, icebar, butikker .. Superfint, og helt nytt! Anbefaler å ta turen dit. Vi spiste på et sted jeg ikke husker hva heter, men synes maten her nede er overraskende bra altså, supernam!  

Denne fontenen er jo en etterligning av den i Dubai, bare mye mye myyye mindre. Kjempefint likevel da! Noen som har vært på Soho Square? Må jo være et av de fineste stedene her eller? Nå skal jeg joine Maria på solsengen! Give us some taaaaan 🙂 Håper dere nyter dagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg