Sun is up!

Er i strålende humør idag! Enda mer blid enn noen gang, solen skinner, det er lørdag og jeg skal ut å lunsje med veninnene. Herlig! Går jo ikke ann å ikke bli glad av sånne dager? Og i tillegg så har jeg jo verdens snilleste lesere. Tusen tusen takk for fine kommentarer på forrige innlegg, så gøy å høre at dere likte sveisen! Og endelig kan jeg få bruke mine fantastiske, og nye Ray-Ban briller. Hurra for det! Jeg hadde de i fake fra BIK BOK, brukte de hele tiden. Men så ble de ødelagt og siden har jeg vært heartbroken. Så nå er jeg bare overlykkelig! Disse skal brukes flittig fremover. Jakken er fra BIK BOK (gammel) / Shorts fra Levi’s / Dressjakke H&M / Topp BIK BOK Brillene er herfra og du finner de her. Jeg har forresten en rabattkode til dere hvor dere får 15 % på hele sortimentet, skriv bare inn denne : SGSPROMO383 Håper dere har en fin dag i solen, vi skrives etterpå :-* (Produktet er sponset)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg