Sun is up!

And som am I! Har helt fri idag, og våknet av alarmen klokken 08.00. Og siden da har jeg vært på en liten biltur, jeg har jogget til Bygdøy Allé, tatt en halvtime sol, dusjet, spist frokost – og nå er jeg klar for dagens gjøremål. Og – de har ingenting med jobb å gjøre! Herlig! Jeg skal legge negler, negler med farge! Er så spent, så blir det ikeatur og kos med Maria. Forhåpentligvis finner jeg de utemøblene jeg ser for meg, og da skal jeg bruke ettermiddagen til å styre ute på terrassen i sola. For en GLEDE. Jeg har vært på takterassen med kamerastativ for å ta bilder til bloggen, kjempenervøs for at noen skulle komme opp. Guri, det hadde vært litt … småflaut. Jakke Zara // Veske Zara // Bukse BIK BOK // Smykke Dorothy Perkins // Sko River Island // Solbriller BIK BOK Se så vakker utsikt vi har der oppe! Tenk når sommeren kommer. Da skal jeg bo der. Idyll. God helg alle vakre! Håper helgen deres blir perfekt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg