Summervibes @Summerburst

Mandag, og jeg er superklar for den siste uken med jobb før FERIE!! Neste mandag setter vi snuten mot Ibiza, hvor vi skal være i 10 dager, jeg og jentene ♥ Gard skal på treningsleir, og vi møtes i Bergen i begynnelsen av Juli, resten av sommeren skal vi bare kose oss sammen her hjemme i Norge med venner og familie. Bare å glede seg med andre ord. Har jo virkelig fått en forsmak av sommer i helgen, i tillegg til at været i Oslo idag er upåklagelig.

Helgen i Sthlm har virkelig vært fantastisk, nydelig vær, den fineste byen, Pop House Hotel var et helt supert hotell og mange gøye aktiviteter som Abba Museet og Fotografiska. Bare det å rusle rundt i byen er en attraksjon i seg selv. Vi har også vært to dager på Summerburst, noe som har vært kjempegøy! Hadde ikke med kamera da det ikke var lov, men jeg håper det holder meg litt gladbilder fra iPhonen ♥

Photo 2015-06-12 18 05 56Jeg og Gard ble tatt bilde av fra en fotograf i Expressen.se så det var jo veldig gøy! God stemning på fredagen ♥

collageFredagens festival med guttaboys. Dette var dagen vi hadde det beste været, vi var på festivalen fra 17 til Avicii avsluttet rundt midnatt, så ble en lang dag på oss. Men vi hadde det virkelig supergøy!

collage1Var og spiste middag før vi kom oss avgårde, og klokken ble rundt 20.00 før vi kom oss til festivalen. God stemning likevel til tross for at regnet kom på slutten. En gøy helg med guttene altså, neste gang tar jeg med meg jentene – alltid hyggelig og ha en alliert eller 10 ♥

Absolutt verdt å få med seg Summerburst, en morsom helg! Nå bærer det straks på trening, her er det bare og komme seg i gang med dagen, og uken! Håper dere har en finfin start.

SMIL Lene

11 kommentarer
    1. Hei Lene! Jeg har et spørsmål angående selvbruningen. Jeg bestilte den og er dødsfornøyd nå langt (takk til deg for tipset :-D) men jeg lurte på hvordan du gjør det etter du har smurt deg? Vasker du deg med såpe i dusjen for å få av det “overfladiske” laget? Og går fargen bort i “skjolder” etterhvert som du dusjer hver dag? Hvor ofte smører du deg? Og hvordan blir det mtp trening? 😀 Ville blitt superglad for svar! Klem

    2. Ser ut som dere har kost dere maks! 😀 Må bare få sagt at jeg digger stilen din, Lene. Den er så fin <3 Ha en fin dag!

    3. Hvor er genseren din fra i “yesterday” innlegget og kan du skrive om antrekket ditt til den kjolen du hadde på her om dagen, altså den fra bikbok som du sa du skulle skrive mer om.. hihi 🙂 Ha en fin dag fine Lene!!

    4. Jeg bare digger stilen din, og hele deg! <3 et spm, hvor er kjørtet fra? drit kult! spesielt på deg, og måten du slår det sammen på. og alt annet du bruker!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg