Summervibes

God morgen ♥ Idag har jeg en super travel dag, var i makeup og hår allerede klokken 07 idag. Har nemlig en stor og spennende photoshoot som gjøres på fjellet, nærmere bestemt på Hemsedal. Jeg og Gard kjørte fra Midsund tidlig i går, trist å dra fra familien og barndomshjemmet, det er det alltid – men, må man tilbake til hverdagen også, blir godt det, komme inn i rutinene igjen. Gard kjørte meg til Hemsedal i går før han dro videre hjem. Her har jeg delt hytte med de andre fra crewet og idag er vi klar for shoot på selveste fjellet. Spennende, spennende. Følg med på litt bts på snap! leneorvik

Her kommer litt bilder med ekte summervibes fra da vi var i Barcelona ♥

Uten navn-15Denne frukten her! Åå, ikke bare smaker den friskt og spennende, den er så fin og, hehe. Jeg er så rar når det kommer til sånt. Så lenge noe er søtt må jeg liksom bare prøve det ut (mat altså) Pitahaya heter denne, eller dragefrukt som hun på matmarkedet i Barcelona kalte den..

Uten navn-16 Uten navn-17Bikinien er fra NLP & brillene fra Dior

Uten navn-18Fineste min ♥

Håper dere får en nydelig start på uken. Vi skrives når jeg er hjemme igjen i Oslo imorgen! Idag går det nemlig i ett resten av dagen.

SMIL Lene

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg