Summervibes

Uten navn-11Uten navn-14Uten navn-10Uten navn-12Uten navn-13Uten navn-1Uten navn-2Skjørt Lene Orvik Collection | Body/Badedrakt Nasty Gal | Veske YSL | Sko Nelly | Tattoos Fashion Tattoos

GOOOOD morning! Jeg sitter her med den fineste utsikten foran meg, crystal clear basseng, hvite møbler, palmer, blå himmel og hav. Feeling lucky.

Igår lå vi rett ut som to slakt hele dagen, og feiret ferien med en Corona og lime i solen, mm. Dro på Minami og spiste middag senere på kvelden, det er en japansk restaurant som ligger på Ushuaia Hotellet ( som er et stooort, fancy partyhotell ) .. I tillegg var det fullt party der, siden Hardwell spilte. Fikk med oss litt av det før vi avsluttet med et glass vin og rett i seng. Deilig og ikke ta den helt ut hver eneste kveld.

Idag flytter vi fra finfine Hotel Garbi, for å flytte inn i leilighet, til de andre jentene kommer! Vi skal bo rett ved siden av Ushuaia i et superfint leilighets kompleks, så det gleder vi oss til!

Klemmer til dere ♥

15 kommentarer
    1. Hei Lene. Så deilig det ser ut, kos deg masse på ferie! 🙂 🙂 Kan jeg spørre hvordan de hvite høye skoene fra Nelly er å gå med? Er de behagelige? :DGod ferie!!

    2. Kanskje litt kleint spørsmål, men jeg har en lignende body som den toppen du har på deg. Jeg føler ikke det blir fint med bh under, så har du forslag til hva jeg kan bruke under istedet? 🙂

    3. Hei Lene! Lekker som alltid! Er ved tanken på å bestille de høye hvite sandalene du har på deg på bildene dine. Et spørsmål; er sålen av gummi, og er de gode på foten? Hilsen Heidi

    4. Lene!!:-) Jeg trenger så sårt det hvite skjørtet du har på disse bildene. Har vært altfor sent ute og finner det ingen plass 🙁 Vet du om en BikBok som fortsatt kan ha det inne? Trenger i xs/s, og er vel det det går mest av kan jeg tenke meg! Jeg MÅ bare ha det, haha… huff.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg