Summervibes

Hei søndag, og hei leserene mine ♥ Har hatt en superfin helg med venner, ble en liten tur ut igår likevel.. Gard ville invitere guttene på Fifa her hjemme, så da gikk jeg ut på middag, vin og en tur på Bar Vulkan med jentene. Superhyggelig stemning! Heldigvis var vi ikke hjemme så sent, så er opplagt idag! Gleder meg til hjemmedag ♥

Ikke ofte jeg går i farger OG mønster, men synes dette settet var litt artig, selv om det var en på byen som lurte på om jeg hadde sydd om min bestemors gardiner. (Taaaakk for den) Men igjen, så har jo aldri gutter skjønt seg på blomsterprint… Hehe..

Uten navn-6Blomstersett | Sko | Briller (adlinks)

Skoene jeg har på meg er utsolgt, men synes de i kollasjen er like fine, om ikke mer faktisk ♥ Nå venter vi på at knekkebrødene skal bli ferdigstekte. Gleder meg til frokost med egg og digg pålegg!

9 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg