Summertrends

Sommerens trender er mange. Her er mine egne favoritter. 1. Vintage En vintage Levi’s shorts, med en løs singlet, enkle smykker og skyhøye hæler til. Min absolutte sommerfavoritt. Sørg for å ha skapet fullt av basic singletter / topper i garderoben denne sommeren. Det går til alt! Jeg er avhengig, og klarer meg ikke uten basicplagg. Levi’s shorts 501, kan man blant annet finne på ebay. 2. Solbrilletrenden. Got to love it! Jeg bruker gjerne solbriller når det ikke er sol også, synes det setter prikken over i’en på ett antrekk. Og så elsker jeg retro stilen. Ingenting er kulere enn ett par retrobriller. Mine er fra Urban Outfitters. Men favoritten i år (som alle andre år) er disse.. ELSK. Rayban Clubmaster. Finnes på ebay til en billig penge. Verdens vakreste solbriller i mine øyne. 3. Maxi. Kjør på med lange skjørt og kjoler. Det er så elegant. Skal man på grillparty eller festival – er det utrolig kult om man har en ganske basic maxikjole, converse og en slitt dongerijakke. 4. Platåskoene. Skoene skal være høyest mulig i år. Og det kunne ikke passet meg bedre. Jeg er en platåelsker. Jeffrey Campbell sine lita, er sommerens favoritt hos meg. 5. Knallfarget tilbehør. Denne sesongen er det bare å kjøre på med farget tilbehør. Sko, vekser, neglelakk – you name it. 6. Smashing lips. Farg leppene dine. Farger som rød, orange og knallrosa er veldig in denne sesongen. 7. Fargesterke plagg. Jeg elsker å vike litt vekk fra de vanlige basefargene, og slå til med fargesprakende plagg. 8. Chill outfit. Alltid en vinner. Perfekt til en spontan tur på byen, grillfest eller festivaler. Håper dere likte tipsene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg