Italy-vibes

Annonse i samarbeid med Good For Me

Piemonte er så nydelig ♥ I natt har jeg sovet som en stein, helt fantastisk. Gleder meg til å vise dere bilder. Det er litt dårligere vær enn hjemme i Norge – vi er så utrolig bortskjemt med været om dagen, Norge har liksom stukket av med fineværet de siste 4-6 ukene. Det har blitt noen deilige sommerdager ute i det siste, på stranden, på Sørenga, på Tjuvholmen, det har vært soling, bading, jeg har stått på sup (som forøvrig er noe av det beste jeg kan gjøre!) og gjort alt det deilige som man gjør når det er norsk sommer.

Det er så fint her, skikkelig sjarmerende sted! Elsk

Føler jeg har fått en jevn og fin brunfarge uten at jeg har jobbet meg ihjel for det sånn som jeg av og til føler jeg gjør i syden. Ikke har jeg blitt solbrent en eneste gang og null tegn til soleksem. Med andre ord så har Betakaroten Gold hjulpet meg enormt siden jeg startet å ta den i slutten av januar / begynnelsen av februar! Jeg la inn rutine mot sommeren allerede da. En kapsel om dagen, på morgenen ved siden av tannpussen. Jeg tar både før – og underveis på ferie – og Betakaroten er selvsagt også med hit til Piemonte. Intet unntak! Utrolig mange som spør meg om jeg tar Betakaroten – og om det faktisk fungerer, og svaret er ja. Med Betakaroten Gold fra Good For Me blir jeg mye brunere enn da jeg ikke brukte betakaroten. I tillegg kommer fargen mye raskere og jeg blir mindre solbrent. Aldri for sent å begynne om dere ikke allerede er i gang. Rett før ferien nå, og underveis. 1 om dagen ♥

Til dere som er nye abonnement kunder ; dere får -40% på Betakaroten Gold her. (Kun 169,- for en boks og nå får du abonnementet uten bindingstid også!)

Good For Me har brukt 5 år på å skreddersy Betakaroten Gold. I tillegg til å gi brunfarge, gir den også beskyttelse. Betakaroten Gold er laget på MCT-olje fra kokos, en av de mest stabile oljene for opptak av betakaroten i kroppen, den er også tilsatt E-vitamin for bedre effekt.

Elsker designet på den – er så fresh. Hvilke erfaringer har du selv med betakaroten, om du tar det? Interessant å høre ♥

Stor suss fra Italia til fineste og godeste dere!

19 kommentarer
    1. Hei!

      Jeg holder på å pusse opp leiligheten, og sliter veldig med farge på veggene. Har kjøpt en blå velour sofa som jeg ønsket meg lenge, men har også lyst på blå vegger (men er redd det krasjer litt). Derfor vurderer jeg «warm blush» som du hadde på din tidligere leilighet, men jeg er redd jeg blir lei denne fargen? Hvordan var dette for deg, og har du noen anbefalinger angående fine farger på veggene til stue?

      Elsker stilen din, så måtte bare spørre ☺️

      1. Hei! Så gøy med blå velour! Vanskelig å anbefale blåfarge når jeg ikke vet helt hvilken blåfarge sofaen er, warm blush er nydelig! Spesielt til blått 🙂 Og om du skulle bli lei er det jo bare å male på nytt!! 😀 😀

        Tuusen takk <3 Det setter jeg pris på!

    2. Skulle ønske det fungerte for meg. Men hver gang jeg tar en tabelett, så spyr jeg den opp 20 min etterpå

    3. Ser nydelig ut der du er og superfin badedrakt 😉 Og eh, tror du må endre finværet i Norge til Sør-Norge for her nord har vi til og med hatt snø på bakken i forrige uke :0 Hilsen frossen nordlending som gleder seg til ferie 😀 PS, elsker å bo her nord, men akkurat nå lengter det bittelitt etter sommer.

      1. Hei! OIII, snø? Hva i alle dager.. Da må du komme flyttende til Oslo hihi 🙂 <3 Neida, Nord er så flott. Vi får krysse fingrene for at godværet kommer deres vei snart <3 Klem

    4. Når eg skal bestille kjem det opp binding? Er det noko feil eller noko eg skal trykke på sånn at det ikkje blir binding? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg