Summerlove

Tittei fra to nattdyr på Tjuvholmen. Kom oss akkurat i seng, klokken er slagen 02 – og jeg skal tidlig opp på jobb- og møte i Asker. Men dere vet .. Måtte bare, måtte bare, måtte bare først da, ikke sant? Rydde litt, vaske litt bad, støvsuge. . Men nå kan jeg ihvertfall legge meg med god samvittighet. Og våkne opp til en shinet leilighet imorgen. Idag har vi vært i Bogstadveien, og til slutt dukket solen opp for fullt- så da var det bare og komme seg hjem og opp på takterrassen. Der spiste vi reker og koste oss i solen, og kl halv 9 fant vi ut at vi skulle dra å se Magic Mike (ENDELIG) så da var det bare å spenne på seg skoene å løpe bort til Saga. Åååååå (jeg tror ikke jeg overdriver nå?) for en rå film. Altså, nå var det ikke bare filmen som var rå. Ehe ehe. Regner med de fleste er enige der? Gjett om den skal kjøpes, og sees om og om igjen. Jentefilm! Men jeg skal nok få tvinget stakkars Rolf Ivar til å se den sammen med meg engang, kanskje han kan lære seg noen moves? Hihi.. Her er litt bilder fra dagen ♥ Hårsmykke herfra // Briller Le Specs  // Kjole BIK BOK Åh som vi spiste. Nam – favoritten er reker og loff. Nå skal jeg avslutte her, litt søvn må man ha. Eller mye helst. God natt hjerter ♥ Håper dere har det bare bra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg