Summerfeeling

NÅ snakker vi sommervær i Åleby, det var virkelig på tide! Under alle fire dagene på festivalen, har vi hatt strålende sol! Det er bare helt fantastisk! Blir misunnelig av å se alle som koser seg på båtene i badetøy, med god drikke og mat. Tror nesten jeg må kjøpe meg en båt, og seile Norge rundt jeg altså.. Har forresten sjekket været i nesten hele Norge nå til neste uke. Regn overalt. Og jeg som tenkte jeg skulle hive meg i bilen, og ta en aldri så liten roadtrip siden jeg har ferie … Blir en lang biltur det da, om jeg skal finne solen, hihi. Hittil har jeg jobbet 52 timer siden onsdag, og det er fortsatt like gøy! Men imorgen er det slutt. Siste dag idag, så det blir jo litt trist – men, det er jo bare et år til neste gang! Jeg og Sander har nettopp kommet tilbake fra båttur, vi har tatt bilder av vannhopp konkurransen som vi har hatt gående under hele festivalen. Greit og ha med seg en liten fotograf assistent Vakre Åleby Se disse syke hoppene, helt imponert over disse guttene jeg! Kult, ikke sant ? Ha en stråååålende lørdag i sommerværet!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg