Summerfeeling

Hei vakringer! Dagen idag har gått i ett, og først nå fikk jeg satt meg ned og åpnet macen. Var oppe i gryotta idag (kl 05.00) for å ta flyet til Ålesund. Idag har jeg jobbet på AMFI Moa, både filmet videoblogg og laget blogginnlegg for senteret. I tillegg rakk jeg innom regnskapsføreren min, og jeg møtte Rolf Ivar til lunsj før han kjørte meg til flyplassen. Veldig koselig å se han igjen, så glad for at vi fortsatt er så gode venner som vi er! Når jeg kom hjem til Oslo igjen på ettermiddagen kom jeg jo til full sommer! Over 20 grader, strålende sol og masse folkeliv i hele Oslo. Elsker å se mye folk ute, det er så koselig! Også blir man så fantastisk rastløs. Hele Tjuvholmen var jo stappfull av folk som koste seg i solen. Men for min egen del blir det bare avslapping idag, helt skutt etter dagen, hihi. Så deilig salat og blåbær/jordbær smoothie med mager vaniljekesam står på menyen. Viktig å lytte til kroppen av og til også .. Topp BIK BOK / Skjørt Zara / Briller H&M / Smykke Dorothy Perkins / Øredobber H&M Flere steder i Norge man har skikkelig summerfeeling idag?! Håper det varer! JIPPI! Ser forresten at jeg IKKE la ut challengen igår, trodde jeg hade publisert den, for den er ferdigskrevet og alt.. Bah. Så derfor blir det dobbelt- eller trippelt challenge imorgen. YE!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg