Summerfeeling

Nix, det er ikke været jeg snakket om – men disse digge accessoriene jeg gleder meg til å bruke i sommer. Hurraaa, nå kribler det ekstra i magen til Ibizaturen altså, begynner å bli klar nå ♥ Kun 3 uker igjen jo!

Blir mye hvitt, svart og blått på meg i sommer! Elsker denne kombinasjonen, i tillegg er det superfint å kombinere med sølv, ooog .. Brun hud! Imorgen skal jeg på en morsom jobb med Imsdal. Vi skal på poolparty! Og i den anledningen ble jeg så inspirert av disse fargene..

Uten navn-67Disse blå brillene fra Dior falt jeg for for lenge siden, og har lenge lett etter de. Og NÅ er de endelig mine! Disse blir så kul i sommer. Gleder meg til å bruke de!

Uten navn-68 Uten navn-69 Uten navn-70Hvite chunks her | Turban her | Body Bik Bok | Solbriller Dior | Smykke H&M

Uten navn-71Smil Lene

11 kommentarer

Siste innlegg