– Summerdays –

For et vær vi har ♥ Fantastisk. Deilig å nyte noen fine sommer dager i fine Oslo. Idag har jeg vært sammen med mine to nydeligheter Hege og Renate. Koste oss først i Tøyenparken før Hege måtte på jobb, jeg og Renate endte opp med hver sin islatte med vanlijesirup- samt en gåtur nede på Tjuvholmen i det fine været. Nå er vi bare hjemmom en tur, før jeg og Gard skal på middag med Maria og Erik ♥ Nytsvær og gode venner, klager ikke! Skikkelig sommerfølelse i finebyen vår.


Gullene mine ♥






Kjole Zara – Hatt Vivikes – Solbriller Rayban



Søtami ♥


Var hos S&M idag, fått rosa neonfarge i shellac både på tærne og på hendene! Digger den freshe fargen nå som jeg er litt sommerbrun. Og shellacen på tærne varer så sykt lenge, før man må bytte! Digg. (Sponset behandling) Gard går ut i ordentlig ferie i helgen, og planene vi har hatt er en kjøretur til Midsund i slutten av Juli, samt en kjøretur til Bergen før Gard begynner på jobb igjen 11 August- og i mellom der har vi egentlig ikke hatt noen planer, så igår var vi suuuuperspontane og bestilte flybilletter til MIAMI! Wæææ, vi er crazy, and I LOVE IT! Fant flybilletter til 6000,- pr pers direkte fra Oslo – Miami – så da smelte vi til, hurra! Skal bo på et superfresht hotel på South Beach – Dream South Beach. Art Deco style og bare helt utrolig kult. Vi har også tre kompiser som er der nede samtidig, så dette blir en kjempegøy tur! Nå skal jeg få gjort unna litt husarbeid her før middag! Må gjøres det også, selv om det er 28 grader ute.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg