Summerbreeze

Sommerdager er virkelig noe av det beste som finnes. Alt ved det ♥ Fredagskveld var det duket for spillkveld på takterrassen til noen venner av meg – jeg laget blåskjell med hvitvinssaus, og så spiste vi reker til. Sjømat for meg er himmelen, spesielt å nyte det ute i solen i fantastisk vær! Helt perfekt, og sjømat kombinert med fine folk og partyalias må jo være oppskriften på en perfekt kveld. I går var jeg på Sørenga med jentene, tok årets første bad – tjoho! Det var iskaldt- men helt sinnsykt deilig faktisk! Så det skal gjentaes idag. Synes Sørenga er så bra jeg, elsker å sykle ut der og tilbringe dagen. I dag tror jeg faktisk det vanker mexicansk lunsj på Coyo også – fikk så cravings.

Her kommer noen sommerbilder fra de siste dagene ♥ Gabrielle og meg på brunsj

Jumpsuit fra Revolve (kjøpte den i fjor, så usikker på om den finnes nå)

Verdens beste blåskjell ♥ Noen som vil ha oppskrift?

Sommerdager på SørengaKjole fra By Malina, strandveske H&M

Sommerkvelder med de beste
I går var vi på taket på Christiania, kan anbefales. Spiste deilig ørret til middag, mmm – er så godt med fisk når det er sommer ♥

Nå skal jeg ut å nyte været – håper dere gjør det samme og at dere har hatt en fin helg!

33 kommentarer
    1. Hvor er bikiniene dine fra? Jeg har sett at du har brukt bikinier fra Zaful før, og jeg lurer veldig på hvordan størrelsene er. Jeg bruker normalt m i truse og l i toppen pga. silikon, men har nettopp bestilt 6 bikinier derfra i str m. Er så veldig spent på om de passer meg!

      1. Hei! Ja, de er litt små i nr faktisk! Tror jeg at jeg husker de er ihvertfall, krysser fingrene 😀 Mine i dette innlegget er fra Nelly 🙂 Klem

    2. Jatakk til flere antrekk på bloggen og mere linker til antrekk på insta !

      Du ser sykt bra ut fortiden, håret ditt, smilet og flawless kropp! Hvor mye trener du lene?

      Stå på videre med bloggen (og gjerne fler oppdateringer på insta) ❤️

      1. Så bra du sier det – jeg skal dele masse 🙂

        Åh er det sant, tuuusen takk Caro – det betyr mye at du sier det. Snillingen 🙂 Jeg trener alt fra 4-6/7 ganger i uken <3

        Jeg tør liksom ikke dele så mye på insta 😀 Haha, føler meg som en masekopp! Men jeg skal bli flinkere, hihi!

    3. Good søndag, Lene<3 Ikke sant det er deilig med sikkelig sommer temperatur og stemning, løøøv it. Her i Bergen er det full sommer og i dag har vi hatt 29 grader, altsååå, ingenting er bedre en det 🙂 Hiihi.. Nyt dagene frøken. Og den bikinien din hva superfin, hvilken str. har du på overdelen?

      1. Oi så herlig!! Bergen er jo helt uslåelig når det er fint vær 🙂 <3 Jeg har S i overdel 🙂 Klemmer og nyt uken!

    4. Hei Lene!
      Ser på bildene dine på bloggen og instagram at du har så mange fine bikinier! Kunne du lagd en bikiniguide med dine favoritter og hvordan de forskjellige er i størrelse og slikt? 🙂

    5. Nå har du såå mange fine bikinier. Hvor er denne røde på disse bildene og den grønne du hadde på Sørenga-bildene i dag fra? Elsker den toppfasongen, er så lei av trekantskillet. Og jeg kan ikke sole meg toppløs, bor alt for tett med naboene

      1. Nelly, men utsolgt i rød! 🙁 Grønne er fra en butikk i Tulum 🙂 <3 Husker ikke merket i farten, men den er så fin. Og helt enig i trekantskille! 😀

      1. Takk! Den er fra Nelly, men er utsolgt 🙁 Finnes i hvit og svart og lysrosa tror jeg. Nelly sitt eget merke 🙂

    6. Hei Lene! Jeg har et spørsmål som jeg ville satt sååå stor pris på om du kunne svare på! <3 Jeg skal feire bursdagen min om et par helger (wiii!) med jentevors hjemme hos meg, før vi har tenkt oss en tur ut i Oslo. I den anledning lurer jeg på om du har noen tips til steder man kan reservere bord (ca. 12 personer)? Ikke for å spise, kun for vin & drinker. Du virker til å være så flinkt til å finne kule steder, så derfor tenkte jeg å høre med deg 🙂 Aner heller ikke hvilke steder man kan reservere, og hvilke steder som man ikke kan reservere, hvis det gir mening? PS: Vi er alle over 25. Ha en fin dag! Klem <3

      1. Helloo <3 Åh så kos! Og kjekt du spør meg 🙂 Hmm tenke tenke. Det er jo mest sannsynlig fint vær, så får tenke på at man kanskje kan sitte ute? Hvilken bydel vil dere være i? Og skal dere videre ut på byen? Klem

        1. Åh, tusen takk for at du tar deg tid til å svare! 😀 Det setter jeg sånn pris på! <3 Min første tanke var å gjøre noe GØY, typ karaoke eller liknende. Men ser at Syng og de liknende stedene allerede er ganske fullbooket den kvelden. Selv bor jeg på Frogner, så gjerne i området her. Men har mange venninner som er veldig glad i Sentrum/Løkka, så det er også mulig. Egentlig åpen for alt! Gjerne et sted hvor man kan ha et bord, og bli der en stund. Ser for meg at vi stikker ut rundt 11 kanskje, og hadde bare vært kjekt å hatt et sted å dra til som "base" hvor kvelden. Haha, håper noe av dette ga mening. Uansett, tusen takk! <3

    7. Hei! Kan du fortelle litt om Body Blur? Hvilke farger finnes de e ? Er den lett å smøre inn? Blir det skjolder? Kommer fargen gradvis? Dusjes den bort? Er den verdt pengene? Er det bare glød, eller blir det en skikkelig farge? Håper du kan svare!

    8. Hei Lene!

      Blir utrolig fristet av å prøve Body Blur! Kan du skrive litt mer om hvordan den virker? Smitter den av på klærne slik som vanlig sminke, eller trenger man ikke tenke på det? Og renner den av om man går med den ute i solen?

      1. Hei, den smitter litt av på klærne 🙁 Men renner ikke av <3 Bare pass på litt hvor du sitter om du har den på beina 🙂 <3

    9. Hei Lene!

      Blir utrolig fristet til å prøve Body Blur! Kan du skrive litt mer om hvordan den virker? Smitter den av på klærne slik som vanlig sminke, eller trenger man ikke tenke på det? Og renner den av om man går med den ute i solen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg