Summerblonde, peach and denim

Behandlingen er sponset  




Hatt Vivikes – Sko Acne – Veske Zara – Bukse Zara – Topp Zara – Smykke Zara Nå kom jeg nettopp hjem etter et besøk hos min favorittfrisør som alltid gjør at jeg blir så utrolig fornøyd! Idag stripet hun meg lysere, så nå er jeg skikkelig summerblonde, and I love it! Heiset også extensionsene mine, siden jeg har tape – og føler meg så fresh til 17 mai. En millioner takk til deg verdens beste Elisabeth, som er så snill og fikser meg på håret. Visst dere vil bestille time hos henne kan dere ringe til Hendrix Hair Pilestredet, så får dere snakket med henne der. Anbefaler henne virkelig ♥ 22603969.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg