Summerblonde

GOD MORGEN. Ah, det var fantastisk og få vært hos frisøren igår! Siden extensionsfestene mine sang på siste verset, hihi. Deilig med helt nytt og fresht exstensions hair fra Hendrix. Og denne gangen ble jeg noen nyanser lysere. Elsker det! Så deilig og være så blond nå som sommeren er her.. Denne gangen stripet Malene striper i mitt eget hår, så nå har jeg litt spill i det. Synes det blir det mest naturlige til meg. Hva synes dere? De har forresten fått inn ombre extensionshår hos Hendrix, utrolig fint! I mange farger. Verdt å sjekke ut for de som ønsker en Ombre til sommeren. Og dere vet hvem dere skal kontakte om dere vil bli fresh på håret til sommeren? Selvfølgelig den beste, MALENE! Hun jobber hos Hendrix hair Frogner, så det er bare å slå på tråden til henne om dere vil ha time : 22554908 Nå skal jeg kommer meg avgårde på trening, har ikke trent på en uke! ÆÆ, så det skal bli deilig og komme seg tilbake til SATS igjen. Ellipsemaskin, bein og mageøvelser – here I come! SMILE! Ha en fortreffelig dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg