Summerblonde

Behandlingen er sponset Idag har jeg blitt summer/beachblonde igjen, har kjent lenge på at jeg vil gå litt lysere igjen nå som det er lysere tider. Synes det er så fint med blondt hår, og gyllenbrun hud. I tillegg hadde jeg blitt litt lysere av solstrålene i Dubai, så da var det bare for flinkeste Elisabeth å stripe det enda litt til. Idag brukte hun faktisk farge til å stripe, og ikke bleking siden det sliter mer på håret. Og jeg synes det ble kjempefint og naturlig. Vi behold litt av dybden i bunnen, og så brukte hun 2-3 forskjellige farger i extensionshåret for å få spill. Jeg har satt på litt lengre hår idag, 50 cm som hun klippet litt av for å få det til og se litt tykkere ut. Det er så kjekt å gå til Elisabeth, for vi er alltid så enige om hva vi vil gjøre med håret, og hver eneste gang blir det utrolig bra. Jeg har ikke vært misfornøyd én gang! Flinke, flinke hun. Også er hun så cool i tillegg, avslappet og lett å snakke med. Hun har flyttet til Hendrix Hair avd Pilestredet nå, om noen vil booke time hos henne : tlf 22603969.  Tusen takk for at du ordnet meg, snuppa ♥ You are the best! Nå sitter jeg og gjør de siste tingene på to-do listen før vi drar til Portugal på surfcamp imorgen. Jeg gleder meg så utrolig mye! Gard er så snill å lage middag slik jeg får gjort ferdig før jeg må begynne og pakke. Vi kjører til Gardermoen klokken 04.00 i natt, så ikveld blir det tidlig til sengs. Pakker til Portugal og til Geilo samtidig idag, snakk om å pakke forskjellig, hih. Drar rett fra Portugal til påskefjellet neste torsdag, så da er det lurt å pakke bilen ferdig.  Hvilke planer har dere for påskeferien? Fjell, hjemme, syden eller storby?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg